روغن کرمانشاهی آرتیشو

روغن ها از جمله موارد بسیار پرمصرف در زندگی روزمره انسان میباشد. روغن حیوانی نیز به عنوان سالم ترین و پر مصرف ترین روغن خوراکی از این مقوله جدا نمیباشد. به همین جهت در این مقاله میخواهیم در مورد بهترین روغن حیوانی و بهترین مارک روغن کرمانشاهی به بحث بپردازیم.

مدت زمان پیشنهادی برای مطالعه: 5 دقیقه

1.معرفی روغن حیوانی

1.1.مزایای روغن حیوانی

مشخصا برای افرادی که به دنبال بهترین مارک روغن حیوانی هستند توضیح در مورد مزایای روغن حیوانی ضرورتی ندارد. اما به اختصار به آن میپردازیم و سپس با جزییات تمام ، تولید کننده شاخص روغن های حیوانی اصیل کرمانشاهی را بررسی میکنیم. روغن حیوانی برخلاف تصور بسیاری از مردم دارای خواص بسیاری زیادی است ، به گونه ای که از آن به عنوان بنزین سلول های قلبی یاد میشود. روغن حیوانی اصیل کرمانشاهی دارای عطر و طعم منحصر بفردی میباشد که غذاها را خوش طعم میکند.

برای اطلاعات بیشتر مقاله “چرا روغن حیوانی مفید است” را مطالعه کنید

1.2.تاریخچه روغن حیوانی کرمانشاهی

در هر جای دنیا که گاو یا گوسفند وجود داشته باشد میتوان از شیر آنها روغن حیوانی تهیه کرد. اما چرا روغن حیوانی کرمانشاهی معروف میباشد؟؟
کرمانشاه به دلیل داشتن مراتع بسیار سرسبز کوهپایه زاگرس دارای چراگاه های بسیار منحصر بفردی میباشد. وجود این چراگاه های سرسبز و همچنین گیاهان خودروی خوش عطر در این چراگاه ها باعث میشود تا دام ها خوراک مغذی و خوش عطری داشته باشند. به طبع آن روغن های گرفته شده از شیر این دام ها خوش عطر و خوش طعم میگردد به همین دلیل روغن حیوانی کرمانشاهی از شهرت دیرینه برخوردار است.
به قدری کرمانشاهیان  در برند سازی این روغن توانایی داشته اند که بعضا روغن حیوانی را با نام روغن کرمانشاهی میشناسند.

2.معرفی بهترین مارک روغن کرمانشاهی

به سبب شهرت دیرینه روغن حیوانی کرمانشاهی تولید کنندگان بسیاری سعی در ارائه و تولید این روغن داشته اند. البته مشاهده میشود که بسیاری از این برند ها فقط با سو استفاده از نام روغن کرمانشاهی محصولاتی ناخالص را ارائه میدهند. همین موضوع باعث بدنامی روغن حیوانی کرمانشاهی میشود. کارشناسان شرکت آرتیشو سعی دارند با معرفی محصولات معتبر تولید کنندگان معتبر را از غیر معتبر مشخص سازند.
در ادامه با برخی تولید کنندگان معتبر روغن حیوانی اصیل کرمانشاهی آشنا میشویم.

روغن کرمانشاهی آرتیشو

فروشگاه آرتیشو یکی از شرکت های معتبر در زمینه بسته بندی و ارائه روغن حیوانی کرمانشاهی است. این شرکت به عنوان یک واسطه بسیار حرفه ای عمل میکند و از این لحاظ تنوع محصولات بسیار فراوانی دارد. آرتیشو با تولید کنندگان محلی معتبر روستایی و شهری همکاری میکند. یکی از منحصر بفرد ترین محصولات این شرکت ارائه روغن حیوانی در بسته بندی های سنتی(ظروف روحی) میباشد که با استقبال فراوان مشتریان روبه رو شده است.
این شرکت با از بین بردن محدودیت جغرافیایی محصولات خود را به صورت آنلاین عرضه کرده و به تمامی نقاط ایران ارسال میکند. محصولات این شرکت با وجود اینکه محلی و ارگانیک میباشند اما دارای مجوز های لازم از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه است.

روغن کرمانشاهی آرتیشو

خرید روغن کرمانشاهی

روغن کرمانشاهی بویان

شرکت بویان از شرکت های با سابقه در تولید روغن حیوانی میباشد. این شرکت در حال حاضر به صورت تخصصی به تولید روغن حیوانی میپردازد. عدم پرداختن به محصولات جانبی دیگر باعث شده بویان بتواند محصولات متنوعی در حوزه روغن حیوانی تولید کند. کارخانه این شرکت در یکی از خیابان های مرکزی شهر کرمانشاه واقع است.
محصولات این شرکت بسیار متنوع بوده و به طور کلی به دو دسته گاوی و گوسفندی تقسیم میشود. از معایب این شرکت بعضا به عدم بسته بندی مناسب بعضی از روغن های حیوانی میتوان اشاره کرد که البته در هنگام خرید برای خریدار قابل تشخیص است. تمامی محصولات این شرکت دارای علامت استاندارد و شناسه نظارت بهداشت میباشد.

روغن کرمانشاهی بویان

خرید روغن بویان

روغن کرمانشاهی بیستون

شرکت بیستون با حدود 50 سال سابقه در حوزه تولید لبنیات سابقه ای دیرینه در غرب کشور دارد. کارخانه جات بیستون واقع در شهر تاریخی بیستون از شهرستان های کرمانشاه است. محصولات این شرکت دارای کیفیت مطلوب و قابل قبولی است به طوری که به شهر های دیگر نیز صادر میشود. تنوع محصولات لبنی این شرکت بسیار زیاد است. اما در حوزه روغن حیوانی فقط دو محصول دارد. یکی ممتاز و دیگری معمولی.
البته نوع ممتاز آن به سختی پیدا میشود و مشخص نیست تفاوت ممتاز با نوع معمولی آن در چیست. همچنین مشخص نشده که از گاو است یا گوسفند یا هردو. عطر و طعم روغن حیوانی بیستون خوب میباشد و در بسته بندی مناسبی به بازار عرضه میگردد.

روغن کرمانشاهی شکرریز

شکرریز یک برند معتبر در حوزه تولید شیرینی جات کرمانشاهی میباشد. این تولید کننده دارای سابقه بسیار زیادی است و در خود شهر کرمانشاه چندین شعب از این فروشگاه در حال فعالیت میباشند. به علت مراجعه زیاد مسافران به شعب این فروشگاه ، شکرریز تصمیم گرفته خود به عنوان تولید کننده روغن حیوانی نیز وارد این بازار رقابتی شود. عطر و طعم روغن حیوانی شکر ریز متوسط میباشد.
تک محصول این شرکت روغن حیوانی گاوی است در بسته بندی یک کیلویی. بر روی بسته بندی این روغن حیوانی هیچ گونه استاندارد و یا سیب سلامتی وجود ندارد.

روغن کرمانشاهی نوروزی

آقای نوروزی یکی از تولید کنندگان سنتی روغن حیوانی در کرمانشاه میباشد. اعتماد و سابقه دیرینه این تولیدی در خود شهر کرمانشاه بسیار زیاد است به گونه ای که بسیاری از مسافران نیز در کرمانشاه ، بعد از پرس و جو به فروشگاه ایشان میرسند. آقای نوروزی دارای محصولات متنوعی است. یکی از محصولات نوآورانه ایشان مخلوط روغن حیوانی گاوی و گوسفندی است که با قیمت اقتصادی عرضه میشود.
ایشان دارای کارگاه سنتی تولیدی است که مسلما دارای مجوز های لازم میباشند اما بر روی محصولات اشاره ای به مجوز ها نشده است.

روغن حیوانی نوروزی

روغن کرمانشاهی روژان

روژان از تولید کنندگان صنعتی روغن حیوانی میباشد. کارخانه این شرکت در یکی از شهرستان های کرمانشاه به نام روانسر قرار دارد. تولیدات و برند سازی این شرکت نسبت به سایر شرکت های رقیب بسیار عالی میباشد. این شرکت دارای تولیداتی در زمینه کره های محلی و عسل نیز هست.
تنوع محصولات این شرکت در زمینه روغن حیوانی زیاد نیست و به یک روغن حیوانی گاوی و گوسفندی ختم میشود که در دو وزن مختلف موجود میباشد. عطر و طعم آن در حد متوسط است. همچنین دارای مجوز های استاندارد و پروانه بهداشتی میباشد.

 

روغن کرمانشاهی رخزادی فر

کارخانه این شرکت در شهر کرمانشاه است. تولیدات این شرکت از عطر و طعم متوسطی برخوردار است. این شرکت دارای مجوز های استاندارد و همچنین مجوز غذا و دارو میباشد.
تخصص این شرکت در زمینه تولید روغن حیوانی میباشد اما تنوع محصولات بسیار کم است. محصول این شرکت فقط روغن حیوانی گاوی گوسفندی است که در دو وزن مختلف ارائه میشود.

روغن رخزادی فر

بهترین روغن حیوانی

تولید کنندگان بسیاری در حوزه روغن حیوانی وجود دارند که ما فقط در اینجا برند های شاخص را معرفی کردیم. از بین تمامی این برند های از نظر وب سایت آرتیشو روغن حیوانی شرکت آرتیشو که با بسته بندی های سنتی و منحصر بفرد عرضه میشود و همچنین روغن های حیوانی رخزادی فر که دارای کیفیت عالی میباشند جزو بهترین مارک های روغن حیوانی کرمانشاهی هستند

دیدگاهتان را بنویسید

آدرس ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد.

فیلدهای نمایش داده شده را انتخاب کنید. دیگران مخفی خواهند شد. برای تنظیم مجدد سفارش ، بکشید و رها کنید.
  • عکس
  • شناسه محصول
  • امتیاز
  • قیمت
  • در انبار
  • موجودی
  • افزودن به سبد خرید
  • توضیحات
  • محتوا
  • عرض
  • اندازه
  • تنظیمات بیشتر
  • ویژگی ها
  • Custom attributes
  • زمینه های دلخواه
Click outside to hide the compare bar
مقایسه
لیست علاقه مندی ها 0